جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۵:۳۴

شرکت کشتیرانی هنگ‎کنگ تعداد کشتی‎های VLCC خود را افزایش داد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت کشتیرانی Agritrade Resources Limited هنگ کنگ یک فروند کشتی نفتکش غول‎پیکر (VLCC) را از شرکتChris Tanker Corporation  جزایر مارشال خرید. به گزارش باشگاه خبری و به نقل از مارین‌تایمزاین کشتی که 309 هزار و 300 DWT ظرفیت دارد توسط لویدز رجیستر رتبه بندی شده است. این کشتی در سال 2001 میلادی ساخته شده است. بر اساس توافق‎ها کشتی مذکور در ژانویه 2017 به ناوگان جدید خود ملحق خواهد شد. شرکت Agritrade اعلام کرده است که یکی از شرکت‎های زیرمجموعه اش به نام Fair Cypress Limited نفتکش یاد شده را با قیمت 23.77 میلیون دلار خریداری کرده است.

دو طرف توافق کرده اند که 2.37 میلیون دلار از مبلغ قرارداد به عنوان ودیعه در هنگام امضای قرارداد پرداخت شود و مابقی مبلغ یعنی 21.33 میلیون دلار در هنگام تحویل VLCC به شرکت  فروشنده پرداخت گردد. با پیوستن این کشتی، ناوگان Agritrade دارای سه فروند VLCC خواهد شد. شرکت هنگ کنگی اعلام کرده است که خرید این کشتی نفتکش "موجب متنع سازی درآمدی و جریان نقدی شرکت و نیز پایداری آن در بلند مدت خواهد شد."



  کد خبر : 3113
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :